pátek 13. června 2008

Poslední post k přijímacímu řizení na práva v Plzni

Předně se omlouvám, že jsem nenapsal pokračování k přijímacím zkouškám na FPR do Plzně. Měl jsem tunu práce - psal jsem obrovitý projekt, který snad pomůže na jeden rok zajistit mimoškolní vzdělávání (včetně doučování) romským dětem a dospívajícím z jedné sociálně vyloučené komunity a do toho se musím učit na státnice z Římského práva, Teorie práva a Českých právních dějin. No hrůza období. Takže všechno ostatní šlo stranou, e-maily už skoro neotvírám, aby na mě nevybafly nějaké další úkoly. Ale zpět k přijímačkám, tedy alespoň pro ty co je ještě nemají za sebou.

Dlužím informace k odpovědím v testu. Tak tedy:

Odpovědi jsou 3 - a, b, c, ale pozor nebudete odpovídat tak, že napíšete písmeno správné odpovědi, ale budete správnou odpověď muset převést na čísla. Takhle:

správná odpověď podle vás:

a - 1
b - 2
c - 3
ab - 4
ac - 5
bc - 6
abc - 7
žádná - 8

Ano je tedy na každou otázku možných 8 odpovědí! To je myslím docela unikátní v rámci vysokých škol v ČR. Odpovědi navíc budete uvádět číslem nikoli písmenem na lísteček (věřte, opravdu bude malý) se správným odpovědmi. Nenechte se tím rozhodit, budete ujištěni (odbyti) slovy "to je součástí přijímacího řízení".

Tak to je vše co jsem schopen ještě k přijímacímu řízení doplnit, na zbytek logiky ani psychologické části se již nedostanu, tlačí mě teď státnice a už teď nevím o nikom z mých kamarádů, kdo by se na tyhle státnice neučil více než 14 dní. Mě zbývá 6 dní a jeden jsem se už učil ;-)

Pokud se ale potřebujete na něco k přijímačkám ještě zeptat, napište to do komentářů, já se pokusím vám jak nejlépe budu umět odpovědět.

Hodně štěstí!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím Chtěl bych se zeptat, zda bys mohl blíže specifikovat ten psychologický test? Děkuji :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, chtěla bych se zeptat ohledně přijímaček v letošním roce. Chystám se podat odvolání proti nepřijetí pro nedostačující kapacitu oboru. Jakým způsobem je možné v odvolání napadnout spol. Scio, která přijímačky zprostředkovává? Díky za odpověď na mail Petra.Bemova@seznam.cz

 
PageRank ukazatel optimalizace PageRank.cz