sobota 16. května 2009

Přijímačky na práva 2009

Letos jsem také učil přípravné kurzy na právnické fakulty a musím za sebe říci, že jsem z toho měl lepší pocit než minulý rok. Studenti se mi zdáli sice o něco slabší než loni, ale třeba si to po tom roce už motám a žádný úpadek středoškolského vzdělávání se nekoná. Každopádně já jsem ze své práce měl lepší pocit, což bylo dáno roční zkušeností a díky tomu i lepší přípravou. Ještě si neodpustím cynický úšklebek z praxe o tom, že brněnské TSP by dal po měsíci přípravy i houpací koník. Pro ty co řeší přijímačky na práva na poslední chvíli, což je ale normální, přidávám souhrn loňských článků k přijímačkám do Plzně.

Přijímací řízení do Plzně je stejné jako loni, FPR ZČU podmínky žádným způsobem nepozměnila, test zůstává principiálně stejný.

Přijímací zkoušky na práva do Plzně
Jak na přijímačky do Plzně - připravte se!
Test na práva do Plzně 1 - Historie a všeobecný přehled
Test na práva do Plzně 2 - Logika, první část
Test na práva do Plzně 3 - Logika, druhá část
Poslední post k přijímacímu řízení na práva v Plzni

a pokud by to nevyšlo na první pokus...

Odvolání proti nepřijetí na vysokou školu

Pokud budete mít dotazy k přijímacímu řízení napište je do komentářů, pokusím se je zodpovědět. Držím palce!

2 komentáře:

Aleš Ziegler řekl(a)...

Ve středu bude pokračování, a tentokrát se namísto odpadkových košů bude řešit akreditace. Na juristicu k tomu dokonce vyvěsili pozvánku. Říkám si že bych tam šel dělat rozzuřený dav, ale nejsem si jist, jestli na to mám nervy. Co myslíte, má to cenu? A je tam vůbec povolen přístup studentům?[tohle patří k postu se zápisem ze senátu. Omlouvám se, že sem to sem hodil dvakrát, ale dodatečně mi došlo,že tam by si toho nikdo nemusel všimnout]

Martin Marek řekl(a)...

Jednání akademického senátu jsou otevřená. Určitě přijďte ať si můžete udělat obrázek o fungování FPR!

 
PageRank ukazatel optimalizace PageRank.cz