pátek 7. prosince 2007

Přihlášení na státnice pro druhý ročník FPR v Plzni?

Podívejte se na následující informace o státních souborných zkouškách pro druhý ročník právnické fakulty v Plzni. Musejí se tedy studenti druhého ročníku přihlašovat, nebo ne? Platí to jen pro studenty uvedené v bodě 2?

Informace o přihlašování na první státní soubornou zkoušku na FPR v Plzni

Čert aby se v tom vyznal!

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já si myslím, že z toho jasně vyplývá, že se přihlašují pouze Ti, kteří se nenajdou v seznamu, což by měli být studenti z vyšších ročníků, kteří z nějakého důvodu na státnicích ještě nebyli nebo jim nějaký předmět chybí a v oficiálních seznamech pro 2. ročník tudíž nefigurují. Nechci kritizovat, ale pokud tohle někdo nepochopí, pak já nechápu co dělá na právnické fakultě.

Martin Marek řekl(a)...

Nemohu si pomoci, ale přijde mi to chaotické a nepříliš jasné. Oceňuji, že jsou mezi námi i géniové, kteří naprosto rozumějí informacím fakulty. Klobouk dolů. Já, ten pomalejší, se v pondělí zeptám jak to tedy je a napíši to sem. A ne že se sem pak ale budeš koukat ;-)

Anonymní řekl(a)...

Nepokládám se za génia, ale tohle mi přijde logické. Koukat jsem určitě nebudu, protože tyhle státnice už mám za sebou. Jinak neříkám, že chápu všechno co naše fakulta vyplodí, ale prostě tohle mi nepřišlo hodné takového rozpitvání :-). Radím neřešit všechno co fakulta vymyslí, ale spíš se řídit vlastním selským rozumem.

Anonymní řekl(a)...

tedy sem koukat nebudu - :-)

Anonymní řekl(a)...

Po podrobném přečtení informací o státnicích jsem myslím vše pochopila, ale nemohu říci, že by mě nestálo jistou námahu a soustředění se v takto nepřehledně napsaných informacích vyznat.

Martin Marek řekl(a)...

ad ebi:

Píšu o té nesrozumitelnosti hodně podrobně v reakci pod postem níže. Koukni tam, abych to sem nekopíroval znovu. Tedy pokud bys se sem náhodou podíval :-)


ad michaela nováková:

No tak to se shodneme :-)

Fenna Thijs řekl(a)...

Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

katarzyna řekl(a)...

rychlá půjčka 30 000 až 97 000 000 Kč.
Dnes můžete získat rychlou půjčku ve výši 30 000–97 000 000 Kč. Online žádost podepsáním telefonické smlouvy v kanceláři. Vážná nabídka platí pro zaměstnance, důchodce, zaměstnance na částečný úvazek, matky ve veřejném školství, samostatné výdělečné činnosti, běžná doba zpracování do 30 minut. Vždy vyděláváte peníze podpisem smlouvy. Rychlá jednání, jasné vypořádání smlouvy, jasné podmínky. Postaráte se o půjčky, směnky, půjčky, konsolidace, uzavření trhu, podnikání, bydlení, rekonstrukce. Z pohodlí domova zavolejte na další informace a kontaktujte e-mailovou adresu: Rollerovadominika@seznam.cz

 
PageRank ukazatel optimalizace PageRank.cz