Ještě jsem se nedostal ke slíbené reklamaci služeb O2, která pořád zdržuje e-maily svých zákazníků přes odesílací smtp protokol O2. Zatím tedy alespoň post o tom, jak a kde reklamaci na služby společnosti O2 podat. Není to totiž úplně snadné.
Před dvěma dny odcházely e-maily s půlhodinovým zpožděním přes smtp O2, o proti několika nano sekundám při odesílání e-mailu on line s vynecháním vašeho poštovního klienta. Byl jsem v opravdu hloupé situaci, když mě ředitelka telefonem několikrát urgovala a já dokola opakoval, že jsem e-mail odeslal před x minutami. Ano, já e-mail skutečně odeslal, jenže O2 jej zadrželo na víc než půl hodiny. Neslýchané, že?!
Před dvěma dny odcházely e-maily s půlhodinovým zpožděním přes smtp O2, o proti několika nano sekundám při odesílání e-mailu on line s vynecháním vašeho poštovního klienta. Byl jsem v opravdu hloupé situaci, když mě ředitelka telefonem několikrát urgovala a já dokola opakoval, že jsem e-mail odeslal před x minutami. Ano, já e-mail skutečně odeslal, jenže O2 jej zadrželo na víc než půl hodiny. Neslýchané, že?!
Alespoň prozatím přikládám adresu reklamačního oddělení společnosti O2. Upozorňuj, že všechny reklamace na služby společnosti O2 musejí být podány písemně, což si myslím je zjevný taktický tah společnosti o2, pro snížení počtu reklamací. Písemná forma mě osobně také zatím brání, reklamaci na nedoručování e-mailů O2 podat. Nemám na to dostatek času. Věřím, že o vánočních svátcích se ale k tomu dostanu. Byla by škoda to nechat plavat ;-)
Zatím tedy kontaktní adresa pro vyřizování reklamací u společnosti O2.
Reklamační odělení O2:
Telefonica O2 Czech Republic, a.s.
Centrum péče o zákazníka
P.O. Box 164
130 11 Praha 3
8 komentářů:
A to je problém místo deslání mailu dokument vytisknout, dát do obálky, v trafice koupi známku a hodit do schránky. Zabere Vám to celé max 5 minut. Kolik Vám zabralo psaní tohoto blogu?
No, to právě problém je. Jednak je to dražší, jednak se v trafice známky neprodávají, tedy alespoň dopisní, a napsání e-mailu a vytištění dopisu a odeslání na poště je vážně rozdíl. Řekněme rozdíl i s dopravou dobrých 1,5 hodiny, napsání postu mi trvalo 10 minut.
No a za poslední si myslím, že adresa reklamačního oddělení O2 se hodí nemalé části jejich zákazníků.
Uplatnění reklamace e-mailem snad není písemná forma?
Bohužel v případě O2 v České republice není. A nepomůže vám ani elektronický podpis. Navíc O2 neuvádí žádný kontaktní e-mail na reklamní oddělení jen písemnou adresu výše.
Co já vím tak ani Vodafone neumožňuje jinou než písemnou reklamaci, takže je to vcelku běžné. Reklamaci e-mailem bych tady neuváděl jako relevantní, kdo vám bude garantovat jeho doručení. Co vím, doručení není garantováno, ve smluvních podmínkách garance nejsou, navíc co s internetu lze garantovat? Je to svět sám pro sebe.
Pokud jde o to doručení, tak to samozřejmě zahrnuje elektronický podpis :-)
Díky za adresu na reklamační oddělení O2. Sice nevím jak pochodím, ale zkusím to :-)
Evča
Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.
Okomentovat